top of page
250212-113835-DSC01732.jpg

📅 Poslední aktualizace provozního řádu: 6. 2. 2025

Provozní řád – Penzion BAŠKA VODA CZ

Toto je provozní řád pro návštěvníky Penzionu BAŠKA VODA CZ

Dodržování provozního řádu

Neubytovaní hosté vstupem do prostoru restaurace, ubytování či venkovního posezení prohlašují, že se seznámili s provozním řádem a budou jej dodržovat.

Uzavření smlouvy o ubytování, rezervace

Uzavření smlouvy o ubytování, rezervace

Ubytovatel: Penzion BAŠKA VODA CZ poskytuje přechodné ubytování na ujednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v zařízení k tomu určeném.

Host (dále jen „host“) se zavazuje:

  • Zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené tímto ubytovacím řádem.

  • Dodržovat provozní řád Penzionu po celou dobu pobytu.

Parkování

  • ZDARMA pro ubytované hosty.

  • ZDARMA pro hosty restaurace po dobu pobytu.

  • 100 Kč/hod pro neubytované hosty (nutno vyzvednout parkovací lístek na recepci).

Nahlášení SPZ vozidla

Při příjezdu do areálu Penzionu BAŠKA VODA CZ je každý host povinen nahlásit registrační značku (SPZ) svého vozidla na recepci.

Jak nahlásit SPZ?

  • Při check-inu osobně na recepci.

  • V případě samoobslužného ubytování telefonicky nebo prostřednictvím SMS/e-mailu.

⚠️ Neohlášená vozidla mohou být označena jako neoprávněně parkující a podléhat opatřením.

Check-in a Check-out

  • Check-in (příjezd): od 14:00

  • Check-out (odjezd): do 10:00

Noční klid

  • Noční klid je stanoven na dobu od 22:00 do 6:00.

Diety

  • Případné diety je nutné nahlásit personálu při zahájení ubytování.

  • Dietní pokrmy připravujeme pouze po dohodě s klientem.

  • Za děti do 18 let, které mají jakoukoli dietu, ručí rodiče.

Elektro/elektrokola

  • Nabíjení elektrokol/baterií na pokoji je zakázáno.

  • Při potřebě nabití kontaktujte personál pro pokyny a informace.

  • Používání vlastních elektrických spotřebičů je zakázáno pod pokutou 50 000 Kč (výjimkou jsou osobní hygienické přístroje a nabíječky na mobilní zařízení).

Odpovědnost za škodu

  • Host odpovídá za způsobené škody na majetku penzionu.

  • Ubytovatel může předem požadovat vratnou kauci 5 000 Kč – slouží jako záruka za zařízení pokoje a pokuta za porušení zákazu kouření.

Host je povinen škodu uhradit. V případě, že byla složena kauce a došlo k porušení podmínek ubytovatele nebo ke zničení věci, bude od celkové škody kauce odečtena

Ubytování s pejskem

  • Pejska ubytujeme pouze po předchozí telefonické domluvě.

  • V areálu musí být vždy na vodítku.

  • Nesmí zůstat na pokoji sám.

  • Venčení pouze mimo areál penzionu.

  • Koupání psa ve sprše, vaně nebo hydromasážní vaně je zakázáno (pokuta 5 000 Kč).

  • Spánek psa v posteli či na sedačce je zakázán (pokuta 5 000 Kč).

 

Pro okoupání pejska je připravena technická koupelna. Informace obdržíte u personálu.

Zákaz otevřeného ohně a kouření

  • Na pokojích je zakázaná manipulace s otevřeným ohněm.

  • Pokoje jsou NEKUŘÁCKÉ (platí i pro balkóny). Kouření je povoleno pouze ve vyhrazeném venkovním prostoru.

Recepce

  • Pokud není přítomný recepční, je možnost se ubytovat prostřednictvím samoobslužné recepce.

  • Host při příchodu předloží doklad totožnosti.

Při samoobslužném ubytování host čestně prohlašuje, že uvedené údaje jsou pravdivé:

  • Jméno a příjmení

  • Adresa místa trvalého pobytu

  • Číslo cestovního dokladu/občanského průkazu

  • Doba ubytování a účel pobytu

Platby

  • Možnost platby v hotovosti a platební kartou 

  • Celou částku za ubytování a služby je host povinen zaplatit předem nebo nejpozději při příjezdu (pokud není dohodnuto jinak).

  • Penzion nevrací finanční rozdíl při zkrácení pobytu.

  • Možnost platby na fakturu (nutno uhradit před příjezdem).

  • FKSP pobyty: Pokud nebyly využity ani přeloženy, podléhají 100% stornu.

Dárkové vouchery

Platnost a využití

  • Lze využít pouze do data platnosti.

  • Účelově vázané vouchery lze využít výhradně na službu či produkt, ke kterému jsou určeny.

Benefity a směnitelnost

  • Nelze směnit za hotovost ani jinou službu.

  • Podmínky využití včetně platnosti jsou uvedeny přímo na voucheru.​​​​​​​​​​

Stravování

Snídaně (5:00 – 9:00)

  • Host si při příjezdu určí konkrétní čas podání snídaně.

  • Pouze pro hosty, kteří mají snídani zaplacenou.

  • Snídaně je servírovaná.

  • Lze stornovat do 21:00 předchozího dne.

Večeře (18:00 – 20:00)

  • Host si při příjezdu určí konkrétní čas podání večeře.

  • Podáváme dle výběru z menu.

  • Lze stornovat do 12:00 daného dne.

⚠️ Vynášení jídla z restaurace je zakázáno! 

⚠️ Konzumace vlastních jídel a nápojů je v restauraci a venkovním posezení zakázána.

Akvárium

  • Pokoj A1 disponuje unikátním výhledem do akvária.

  • Výhled není placenou službou, host nehradí žádný příplatek.

  • V případě, že výhled není umožněn například z důvodů opravy, údržby, technického problému, karantény, nemá host nárok na žádnou kompenzaci, neboť výhled do akvária není placenou službou.

  • Nepoškozujte ochranné sklo akvária.

  • Je povoleno fotit bez použití blesku.

Úklid

Penzion zajišťuje denní úklid, pokud si úklid nepřejete, hlaste na recepci.

  • Ručníky měníme každý třetí den (pouze ty, které host nechá na zemi).

  • Výměna povlečení probíhá každých 5 dní.

Storno poplatky

  • Storno za ne-dojezd či zrušení rezervace je 50 % sjednané ceny ubytování.

  • U 100 % hrazených rezervací například přes Slevomat, Travelking, Firemní pobyty, je storno za ne-dojezd či zrušení rezervace 100%.

  • FKSP pobyty: Pobyty uhrazené přes FKSP, které nebyly využity ani přeloženy, podléhají 100% stornu.

  • Host, který má přímou rezervaci, může pobyt jednou přeložit na jiný volný termín nejpozději 14 dní před pobytem.

Noční klid

  • Noční klid je stanoven na dobu od 22:00 do 6:00.

Reklamace

  • Reklamace je nutné řešit bez prodlení na recepci.

  • Pozdější reklamace nebudou akceptovány.

Zapomenuté věci

 

  • Hosté si musí vyzvednout zapomenuté věci do 14 dnů od konce pobytu.

  • Po této lhůtě bereme, že pro hosta mají zapomenuté věci nulovou hodnotu a mohou být zlikvidovány.

Kamerový systém

UPOZORNĚNÍ – PROSTOR JE MONITOROVÁN KAMEROVÝM SYSTÉMEM

 Pro zajištění bezpečnosti osob a ochrany majetku je prostor této restaurace monitorován kamerovým systémem se záznamem.

Účel monitorování:

Ochrana hostů a zaměstnanců

Prevence a odhalování případné trestné činnosti

Zajištění bezpečného provozu

Doba uchování záznamu:

Záznamy jsou uchovávány pouze po nezbytně nutnou dobu, v souladu s právními předpisy.

Správce kamerového systému:

Provozovatelem a správcem záznamů je MONFI trend, s.r.o., který odpovídá za jejich zpracování v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.

Vstupem do tohoto prostoru berete na vědomí monitorování kamerovým systémem.

Ochrana osobních údajů a kamerový systém

Osobní údaje hostů jsou zpracovávány za účelem uzavření smlouvy.

Potřebujete víc informací?

Foto _edited.jpg

Monika Zvonek Zavadilová - majitelka Penzionu BAŠKA VODA CZ

Vážení hosté,
tento provozní řád jsme připravili pro pro vás, hosty. Je pro nás důležité, abyste se u nás cítili prostě jako doma a proto je důležité dodržovat nějaká pravidla. V případě, že máte nějaké dotazy k provoznímu řádu, neváhejte nás kontaktovat.
bottom of page